Produktsupport og garanti

Forsiden Produktsupport og garanti
Producent Support og garanti
En stor del af vores producenter og samarbejdspartnere tilbyder direkte hjælp og support til dig som slutbruger.
Du kan derfor ofte få den bedste hjælp og vejledning direkte hos producentens teknisk kyndige supportere.
Se nedenstående oversigt over kontaktmulighederne for den enkelte producent.
Skulle producenten ikke kunne løse din udfordring, eller er producenten af dit produkt ikke listet forneden, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte:
netIP Product Sales
Tlf. 7874 1700 e-mail: ps@netip.dk
 
A
Adobe
Skulle du have behov for support i forbindelse med dit Adobe produkt kan du kontakte Adobe Danmark på tlf. 38 32 29 14.
APC
Såfremt du oplever udfordringer med dit APC produkt kan du kontakte deres danske support på tlf. 88 30 20 10.
Apple
Du kan kontakte Apples danske support på tlf. 70 10 20 07. Her kan du også fejlmelde dit Apple produkt, hvorefter reklamationen udføres direkte hos Apple.
Du kan desuden fejlmelde din apple enhed og få ydet service direkte hos Apple service partner https://mentech.dk
Axis Communications
Der tilbydes telefonsupport hos Axis i Sverige: +46 46 272 1606.

B
Belkin
Du kan opnå telefonisk support samt direkte fejlmelding hos Belkin på tlf. 70 12 24 03.
Brother
Der tilbydes telefonsupport samt direkte fejlmelding hos Brother – ring på 43 31 31 90.
Buffalo
Der tilbydes telefonsupport på tlf. 70 15 09 19.

C
Cisco Meraki
Telefonsupport.: +45 89 88 33 32
Onlinesupport: https://meraki.cisco.com/support/

D
Dell
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Dell support på tlf. 70 23 01 82 og fejlmelde dit produkt.
Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende.
På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid. Husk at have dit Dell service tag klar når du ringer.
Bemærk: Har du en Alienware eller XPS model skal du ringe på 7010 0074.
D-Link
Der tilbydes telefonsupport på tlf. 70 26 90 40 (mod betaling).

E
Epson

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Epson support på tlf. 70 27 92 73 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

F
Fujitsu
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Fujitsu support på tlf. 72 22 46 46 og fejlmelde dit produkt.
Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

H
HP
Professionelle PC'er og tilbehør, eksempelvis Probook, Elitebook, ProDesk, Elitedesk serviceres via servicedesk@netip.dk, telefon +45 8213 8405, hvor det er muligt at rekvirere en onsite eller Carry-in service udført på producentens betingelser. Alternativ support hos HP kan fåes på 35158058. 
HTC
Der tilbydes teknisk livechat for slutbrugeren via https://www.htc.com/dk/contact/chat/. Du bedes have IMEI og serienummer klar før du kontakter hotline support, for hurtigst mulig betjening.
Huawei
Der tilbydes teknisk support for slutbrugeren på tlf. 70 14 01 41. Du bedes have IMEI og serienummer klar før du kontakter hotline support, for hurtigst mulig betjening.

I
IBM
Server / Storage support. Du kan derfor med fordel kontakte IBM support på tlf. 70 10 51 50 og fejlmelde dit produkt. Hav serienummer og type klar.
Intel
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Intel support på tlf. 38 48 70 77 (kun engelsk) og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

J
Jabra
Der tilbydes telefonsupport på tlf. +45 80 70 35 79, hvor de kan hjælpe med produktspørgsmål og generelle support spørgsmål. Du kan også kontakte dem på mail: jabrasupport.dk@jabra.com.
Ved reklamationer på defekte produkter skal du fortsat kontakte Product Sales på mail: ps@netip.dk

K
Kensington
Der tilbydes telefonsupport på tlf. 80 25 09 66 (kun engelsk)
Læs mere på Kensigtons egen kundeserviceside her.
Konica Minolta
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Konica Minolta servicedesk på tlf. 70 11 03 33 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

L
Lenovo
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Lenovo support på tlf. 89 88 15 36 eller maile til kundecenter.dk@onitio.com og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Professionelle PC'er og tilbehør, eksempelvis ThinkPad, ThinkCentre serviceres via servicedesk@netip.dk, hvor det er muligt at rekvirere en onsite eller Carry-in service udført på producentens betingelser, men med udvidede servicetider, og en servicemetodik der matcher behovene hos professionelle virksomheder.
Produkter til private, eksempelvis Lenovo Idea håndteres via Lenovo’s support og fejlmelding til private slutbrugere. Du kan derfor med fordel kontakte Lenovo support på tlf. 89 88 15 36 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Linksys
Der tilbydes teknisk support via livechat direkte hos Linksys.
Logitech
Der tilbydes telefonisk support på engelsk på Logitech produkter – ring på +45 78 15 16 90.
 
N
Netgear
Ved eventuelle fejl eller mangler på produktet 30 dage fra fakturadatoen kontaktes Dustin A/S kundeservice. Herefter tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Netgear support på tlf. 80 70 26 66 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

O
OKI
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte OKI support på tlf. 43 66 65 00 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
 
P
Panasonic
Der tilbydes teknisk support på tlf. 36 92 77 99.
Philips
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Philips support på tlf. 35 25 83 14 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

S
Samsung
Der tilbydes telefonsupport på tlf. 70 70 19 70
Sennheiser
Der tilbydes teknisk support og vejledning for slutbrugeren på tlf. 70 26 66 33.
SONY
Der tilbydes teknisk support for slutbrugeren på tlf. 38 32 27 24. Der findes tre servicecentre i Danmark, hvor du som kunde kan få repareret dit Sony produkt, i henholdsvis Pandrup, Assens og Tåstrup. Mere information herom kan findes på www.servicecentergruppen.dk, hvor du også kan oprette en reparationssag.
Du skal dog selv sørge for transport til servicecentret, hvorefter transporten tilbage vil være fragtfri.

T
Toshiba
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Toshiba support på tlf. 80 88 17 50 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

X
Xerox
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Xerox support på tlf. 70 10 72 88 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Z
Zyxel
Der tilbydes teknisk support på følgende link: Zyxel/kontakt. Ved eventuelle reklamationer kontakt venligst netIP Produkt Sales.