Please wait...
The product was added to the shopping cart. View shopping cart

LENOVO 4Y Premier Support Plus upgrade from 3Y Onsite

Frontpage Computers Service & Support LENOVO 4Y Premier Support Plus upgrade from 3Y Onsite
You have to log in to shop/see prices.
LENOVO 4Y Premier Support Plus upgrade from 3Y Onsite (5WS1L39225)
LENOVO 4Y Premier Support Plus upgrade from 3Y Onsite (5WS1L39225)
LENOVO 4Y Premier Support Plus upgrade from 3Y Onsite (5WS1L39225)
LENOVO 4Y Premier Support Plus upgrade from 3Y Onsite (5WS1L39225)

LENOVO 4Y Premier Support Plus upgrade from 3Y Onsite

SKU:
5WS1L39225
På fjernlager
Description

Lenovo Premier Support Plus
Giv et Plus til din it-supportservice
Hvordan kan du beskytte medarbejdernes produktivitet mod uheld som et defekt batteri eller en beskadiget harddisk – og samtidig have styr på dit budget og fokusere på digital transformation? Hvordan kan du sikre international dækning over hele kloden? Hvordan kan du udnytte mulighederne i AI-baseret indsigt til at overvåge din enhedsflådes tilstand?

Du har sikkert mange lignende spørgsmål. Her er en enkelt løsning.
Lad Premier Support Plus tage slæbet
Vi klarer alt det tunge arbejde og letter presset på dine it-teams. Dermed fjernes en stor del af den arbejdsbyrde, der handler om nedbrud og rettelser, så I får mere tid til innovation.

Premier Support Plus giver brugerne en nemmere og mere gnidningsløs oplevelse, fordi de får direkte adgang til Lenovos supportteknikere, og samtidig tilføres dine it-funktioner mere modstandskraft og kapacitet. Brugere og teams kan hurtigt blive produktive igen og dermed frigive kreative ressourcer til forretningsprocesser.

Premier Support Plus i korte træk
Premier Support Plus giver problemfri, pålidelig og repeterbar it-support, der fungerer hver gang. Det reducerer nedetiden og maksimerer slutbrugerens produktivitet.

Premier Support Plus i detaljer
Egenskaber til at forudsige og forhindre problemer kombineres med yderligere beskyttelsestjenester, som giver den ultimative supportoplevelse.

Hjælp it-teamet med at være et skridt foran problemerne, beskyt virksomhedens produktivitet, og skab rammerne for positive medarbejderoplevelser med hurtig problemløsning og adgang til supportteknikere døgnet rundt.

Premier Support: VIP-dækning til både it-medarbejdere og slutbrugere, som øger produktiviteten, og fejlfinding på eliteniveau. Tilgængelig døgnet rundt, året rundt, med prioritering af dele og service på stedet næste arbejdsdag.(2)

SEM (Services Engagement Manager)(4): Din særligt udpegede, globale Lenovo Support-ekspert og kundetalsmand. Det er din organisations eneste kontaktpunkt til problemer med servicelevering, eskaleringer og rapportering af aktivers ydeevne.

Proaktiv og forudsigende support(3): AI-baseret indsigt, der bygger på Lenovo Device Intelligence, giver proaktive og forudsigende advarsler, som gør det muligt at foretage forebyggende problemrettelser for at undgå nedetid og sikre produktiviteten.

Accidental Damage Protection (ADP)(2): Dækker alt fra spildt kaffe til strømstød. ADP giver typisk brugeren en besparelse på 28-75 %* i sammenligning med omkostningerne til reparation eller systemudskiftning.

ISE (International Services Entitlement): Rejser du globalt i forbindelse med forretninger? Ingen grund til bekymring. ISE udvider din ADP-, KYD- og SBTY-dækning, så den gælder internationalt.

KYD (Keep Your Drive)(2): Behold dit drev (eller dine drev), og fjern virksomhedsdata på dine vilkår. Det forbedrer datasikkerheden og sikrer overholdelse af regler om databeskyttelse og opbevaring.

SBTY-dækning (Sealed Battery)(2): Lenovo-certificerede teknikere foretager en effektiv batteriudskiftning, når det er nødvendigt. Det reducerer nedetiden og gør virksomheden mere modstandsdygtig.

Dækning for forbrugerprodukter: Hvis en forbrugerenhed passer bedst til dine behov, så er det ikke noget problem. Ingen grund til at give afkald på Premier Support Plus, og du vil modtage nøjagtig den samme VIP-supportoplevelse.

* Baseret på Lenovos historiske data
(1) Kun OEM-software, bedst mulige niveau 1-support
(2) Afhænger af marked, reservedele og tilgængelighed af hardware
(3) Kundegodkendelse og Win10 eller Win11 OS påkrævet. Komponenterstatninger leveres på gule advarsler, selv uden bekræftelse af diagnosticeringsproblem.
(4) Mindst 500 enheder

Frigiv ressourcer til innovation, og optimer brugernes effektivitet med den rigtige support: Premier Support Plus

Please note that although care has been taken in the degree of relevancy, pictures are for display purposes only, and product appearance may differ from what you see. If there are any discrepancies between the product headline, description and picture, the correct information will be in the product headline (i.e. computer systems may not come with monitors even if pictured that way). If anything is unclear, please email support before placing your order.